Ροή ειδήσεων

Αρχείο

Κατηγορίες

  

Διαβάστε το PressGr.com από το Email σας

 

Ημεροδείκτης

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι   Ιουλ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
PressGr.com - Google
PressGr - Sync.gr

Το κοινό ξύδι καταπολεμά το λίπος και το πάχος

ξύδι κατά του πάχουςΟρισμένα πολύτιμα πράγματα βρίσκονται κάτω από τη μύτη μας, αλλά δεν το καταλαβαίνουμε.

Σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική μελέτη, το κοινό ξύδι, που χρησιμοποιούμε στη σαλάτα μας, δικαιολογημένα έχει την παραδοσιακή φήμη ότι κάνει καλό στην υγεία, επειδή όντως βοηθά στην καταπολέμηση της συσσώρευσης του λίπους και στη μείωση του σωματικού βάρους – τουλάχιστον στα ποντίκια, όπου έγιναν τα σχετικά πειράματα.

Η έρευνα έγινε από ιάπωνες ερευνητές υπό τον Τόμου Κόντο και πρόκειται να παρουσιαστούν στο περιοδικό «Journal Agricultural and Food Chemistry» της Αμερικανικής Χημικής Εταιρίας, σύμφωνα με την ηλεκτρονική υπηρεσία Live Science.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι το ξύδι έχει θεωρηθεί παραδοσιακό φάρμακο από τη λαϊκή ιατρική εδώ και χιλιάδες χρόνια, έχει δε χρησιμοποιηθεί για μια ποικιλία παθήσεων. Η σύγχρονη επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι το οξεικό οξύ, το κύριο συστατικό του ξυδιού, πιθανότατα συμβάλλει στην καταπολέμηση της πίεσης του αίματος, στη μείωση της ποσότητας του σακχάρου στο αίμα και στην παρεμπόδιση της συσσώρευσης λίπους.

Ποντίκια στο εργαστήριο που έκαναν διατροφή με πολλά λίπη και στη συνέχεια πήραν οξεικό οξύ, εμφάνισαν μέχρι 10% λιγότερο λίπος σε σχέση με τα υπόλοιπα ποντίκια, σύμφωνα με τους ιάπωνες επιστήμονες.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι το οξεικό οξύ (άρα και το ξύδι) έχει ευεργετικά αποτελέσματα, επειδή ενεργοποιεί ορισμένα γονίδια, τα οποία με τη σειρά τους παράγουν κάποιες πρωτεϊνες, που διασπούν τα λίπη, εμποδίζοντας έτσι τη συσσώρευση λίπους και πάχους στο σώμα.

Περαιτέρω πάντως έρευνες σε ανθρώπους θα χρειαστούν για να επιβεβαιώσουν την ωφέλεια του ξυδιού. Εξπρές

Δείτε ακόμη...

  • Η παράλειψη του πρωινού «προσθέτει» κιλά
    Όταν οι άνθρωποι παραλείπουν γεύματα, ιδιαίτερα το πρώτο της ημέρας, οι αλλαγές που συμβαίνουν στην λειτουργία του εγκεφάλου επιβραδύνουν την απώλεια κιλών ή ακόμη και ενισχύουν την αύξηση τ...
  • Η διατροφή με λίγους υδατάνθρακες βελτιώνει την χοληστερόλη
    Αν και οι δίαιτες με λίγους υδατάνθρακες βασίζονται σε ζωικές πρωτεΐνες και μπορούν να προάγουν την απώλεια βάρους, συχνά αποτυγχάνουν να μειώσουν την LDL χοληστερόλη...
  • Χάστε κιλά επιλέγοντας υγιεινά!
    Έτσι, για να χάσετε βάρος, απλώς καταναλώστε λιγότερα από αυτά που καίτε. Αν, για παράδειγμα, προσλαμβάνετε 100 θερμίδες λιγότερες την ημέρα από αυτές που παίρνετε συνήθως και «καίτε» 150 θε...
  • 5 αλήθειες που «καίνε» τον μεταβολισμό
    ...κάθε κιλό που παίρνουν, είναι και πάλι πρόβλημα "μεταβολισμού". Όμως, ποιές είναι οι αλήθειες και ποιοί οι μύθοι για το όπλο του οργανισμού μας στον αγώνα του αδυνατίσματος;...
  • 4 ασκήσεις που κόβουν την όρεξη
    Το περπάτημα μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την όρεξή σου. Μισή ώρα περπατήματος καθημερινά, θα μειώσει την πείνα σου και θα τρέξει τον μεταβολισμό σου...

Σχολίασέ το